הונאה של עשרות מיליוני ש"ח: שני עורכי דין ערבים נעצרו

בנצי לייזרוביץ No Comments on הונאה של עשרות מיליוני ש"ח: שני עורכי דין ערבים נעצרו

ניצלו את מעמדם: ארבעה חשודים ביניהם שני עו"ד, נעצרו בחשד שהונו לכאורה קורבנות מהחברה הערבית בהיקפים של למעלה מ-55 מיליון שקלים באמצעות מכירת זכות לקרקעות מדינה תוך שימוש במסמכים מזויפים | כך עבדה השיטה

צילום: Nati Shohat/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחודשים האחרונים במסגרת המאבק העיקש בעבירות כלכליות בחברה הערבית, נוהלה ביאל"כ (יחידה ארצית למאבק בפשיעה כלכלית) בלהב 433, חקירה סמויה שהחלה בעקבות תלונה של רשות מקרקעי ישראל ומיסוי מקרקעין נגד 2 חשודים תושבי אזור הצפון בחשד לביצוע עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, רישום כוזב במסמכי תאגיד וכן עבירות הלבנת הון בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים.

כאמור, החשודים אשר פעלו באופן סדור ושיטתי, מכרו זכות לקרקעות מדינה לעשרות קורבנות מהחברה הערבית, באמצעות זיוף מסמכים של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל), כאשר בפועל הקרקעות שבאזור הצפון לא הוצעו למכירה. בנוסף להיקפי העבירה החמורים ופגיעה בעשרות קורבנות שהפקידו את מיטב כספם, השתמשו החשודים בעיסוקם כעו"ד ליצירת מצג לגיטימי ואמין כביכול, לצורך ניצול ומרמה של הקורבנות.

הבוקר, לאחר שנגבו בימים האחרונים עדויות מעשרות מתלוננים, פשטו שוטרי היאל"כ ביחד עם שוטרים ממחוז צפון ומג"ב על בתיהם של החשודים (כפר כנא, נצרת עלית, משהד) וביצעו חיפושים, במהלך הפעילות עוכבו 4 חשודים ונתפסו כלי רכב ועשרות נכסים בשווי עשרות מיליוני שקלים, וכן עוקלו חשבונות בנק, בכוונת המשטרה ביחד עם גורמי האכיפה לפעול לחילוטם.

מהמשטרה נמסר: "ככל שיש קורבנות נוספים שחשים כי הונו בידי החשודים, אנו מבקשים לפנות למשטרה למסור את תלונתם. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז צפון".



0 תגובות